29 Temmuz 2009 Çarşamba

Yazı yazmaktan çok tasarım yapmak istiyorum

Yazı yazmak, bu aralar pek yapmadığım şey. Pc nin başına oturur oturmaz direk blogger temaları yayınlayan sitelere bakıyorum, oradan beğendiğim temaları indirip, üzerinde oynuyarak kendi temamı yaratıyorum. Bu aralar bu iş üzerine kurulu hayatım sanki. Hoşuma gidiyor abi napıyım. Kendime özgü bir şeyler yapmak çok hoşuma gidiyor. Otobüste giderken şirketlerin logolarına bakıp kendime özgü logo yapmak, şirketlerin kullandığı renk tonları çok hoşuma gidiyor. Arda.Ahmetgil'in tasarımlarını örnek almaya çalışıyorum hep , adam tam bir tasarım manyağı =)

A2 Anasayfa

Öyle şeyler yapıyor ki... Ben ise yapamıyorum, belki elimde gerekli programların olmayışındandır. Önümde kazanmam gerek bir sınav var, onun için böyle şeylere de kalkışmak istemiyorum. Zaten önümüzde ki günler blog yazmaya ara veriyorum. 1 sene kadar... Epey uzun bir zaman. Ama yapmam gerek, hedeflerim var. Kazanmam gerek!...

Neyse hadi eyvallah, sağlıcakla kalın...

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa