25 Temmuz 2009 Cumartesi

İçecekmiyizin ardından

http://www.24saat.com.tr/market/img/p/18-58-home.jpg

İnanırmısınız "içecekmiyiz" adlı yazıyı yazdıktan sonra, (dün gece 11:30 civarlarında yazdım) 2 dk geçmedi arkadaşlar çağırdı. İçecekmiyiz dedim. Evet ulan! evet!... Bıkmışcasına =) Dostum Önder'in de derdi vardı tam oldu. İyi bi içtik. Extraları götürdük dört kişi =) Gece 1 gibi evdeydim.
Sessizliğin verdiği huzurla sohbet ettik içerken. İşi olan dostların erken ayrılmasından sonra bende çıktım eve. Bir de bir sorunum olduğunu öğrendim, farkettim. Ne zaman içsem o gece 5 sularında uyanıyorum =) Su içip geri yatıyorum... İçmediğim günler böyle olmuyor.

Neyse hadi eyvallah, sağlıcakla kalın kadim dostlarım!...

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa