22 Temmuz 2009 Çarşamba

Sıkıldım

Sıkıldım, sıkıldım , sıkıldım!...
Bir şey yapmamaktan sıkıldım! Hayat ne boş geliyor şu aralar. Akşamları biranın verdiği etkiyle bi yerde sızmak. Sabah nerede kalktığını bilmemek!...
Denize gidememek, tatil yapamamak!... Halbuki önümde aşmam gereken bir sınav var ve ondan önce bir tatil yapmak ne kadar istiyorum!...
Yapmıyınca,üzülmek!...
Hayat hep monoton olur mu?
Gece uyumak bilmez, sabah uyanmak bilmez. Uyandımı dışarı çıkıp, aynı monoton şeyleri yapmak!...
Sıkıldım, hayattan!...
http://3.bp.blogspot.com/_ugYAYiE_kaE/SeoSx48riQI/AAAAAAAAAAU/03joo8Znw64/s400/sikildim.jpg

Hadi Eyvallah, Sağlıcakla kalın kadim dostlarım!...

Etiketler: , , , ,

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

süper

9 Kasım 2011 04:21  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa