15 Temmuz 2009 Çarşamba

Harry Potter ve Melez Prens'e gittim , geldim. Beğendim...

Film gerçekten güzeldi. Belki sadece adı bana yettiği içindir. Sıkı bir Harry Potter Fanıyım =)
Bazıları para boşuna gitse desede film güzeldi. Onlara bakmayın siz, sadece filmin sonu biraz acayip bitti bana göre o kadar... Ama 7.Filmi yani son filminde olacakları düşünemiyorum bile... Voldemortu öldürmenin çözümünü buldu Dumblodore ve Harry. Ama Dumblodore ölüyor....
Zaten filmede bunu bilerek gittim. Dumblodore'u öldüren de Snape'di. Çok acayiptir ki Dumblodore ölmeden önce Snape'e " Lütfen " diyor... Bence Dumblodore ve Snape'in planladıkları bir şeyler var =)

Öte yandan filmin matraklığı , filme başka bir tad vermiştir. Öte yandan aşklarda tabi ki...

Ron- Hermonie
Harry - Ginny , Aşkı çok güzel oldu. Sonunda birbirlerine açılabildiler... Ron ne kadar başka kızla yiyişsede =)

He unutmadan Malfoy başaramıyacağı işlerin içine girdi. Bu çocuk ne kadar kötü olsa da üzülüyorum be usta!... Yazık ne yaptığını bilmiyor. İstemeden Karanlık Lord'un emrine girmiş gibi... Görevi Dumblodore'u öldürmekti ama yapamadı Snape öldürdü... Meğerse Dumblodore ne kadar güveniyordu Snape'e... Ama bir şeyler vardır kesin ya... 6 ve 7.kitabıda okumamıştım. Olacakları bilmemek için... Yoksa tadı çıkmaz =)

Kısaca şöyle toparlarsak ;

Harry , Ron , Hermonie ve Ginny'i zor şeyler bekliyor. Voldemort'u öldürmek yolunda.
Snape ihanet edip , Dumblodore'u öldürdü. Üstte de bahsettiğim gibi bir şeyler var...
Malfoy , Karanlık Lord'un emrinde, pişman olsada...
Ve Wesley'lerin evi yandı...

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

Blogger orlando dedi ki...

snape'in dumbledore'u öldürdüğünü söylediğin ve filmde şok edici bi sahneyi filmin sonunu söyleyenler gibi bana açıkladığın için sana karşı kötü duygular besliyorum...

ayıpp yaa...

15 Temmuz 2009 15:32  
Blogger Zeus Amenos dedi ki...

Beni affet :P Ben de filme bunu bilerek gitmiştim. Zaten filmi izlerken o bilgiden tamamen habersizsin. İnsan bilsede Dumblodore ölünce şaşırıyor =)

16 Temmuz 2009 05:29  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa