12 Temmuz 2009 Pazar

Harry Potter hayranı olmak bu olsa gerek

http://www.sinemalar.com/images/group_image_buyuk/986/Harry-Potter-Rpg_1.jpg

Usta her sabah kalktığımda insan 15 temmuz sanıp heyecana kapılır mı ya ? Harry Potter'ın son filmi yani Melez Prens'in çıkmasına 4 gün var ama ben halen her gün kalkıp 15 temmuz diye üstümü giyinip sinemaya gitmeye çalışıyorum.

Hiç unutmam ilk filmini izlediğimde sanırım 7.sınıfa felan gidiyordum. Filmi izledikten sonrada kitabını almıştım zaten. Sonraları bana ne buluyorsun o filmde? Çocuk filmi diyenlerde olsada tam bir fantastik kurgu üzerine kurulu her şeyi seven birisi olarak onlara karşı hep savunmuştum Harry Potter filmini... Bu yorumları Buz Devri serisine de yapmışlardı ama 3.filmine 15 yaş altı gelen yoktu nerdeyse...

6.Filminde bizi bir çok şey bekliyor!

Sihirli günler!

Hadi Eyvallah!

Bir başka harry hayranın blogu burada

Etiketler: , , , ,

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

bendede öle oldu ama bu film son değil devamı var

21 Temmuz 2009 05:19  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa