9 Temmuz 2009 Perşembe

Çok Yorgunum Cem Baba

http://www.resimresimler.com/data/media/311/cem-karaca.jpg

Saat daha 13:10 , kurstan geleli 1 saat oldu... Kursun verdiği yorgunlukla açtım Cem Baba'nın Çok Yorgunum şarkısını... Beni bekleme kaptan!... Çok Yorgunum... Off! Nasıl da beni anlatıyor. Seyir defterini bir başkası yazsın... Nasıl bağdaşıyor benle...

çınarlı kuppeli
mavi bir liman
ve beni o limana
çıkaramazsınn

-------

Şimdi de İstanbul'u dinliyorumu açtım. Bunu kendime göre betimlersem, izmir olarak değiştirmek gerekir =)


İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı
Önce hafiften bir rüzgar esiyor
Yavaş yavaş sallanıyor
Yapraklar, ağaçlarda;
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Sucuların hiç durmayan çıngırakları
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı


Ne güzel plaklar çıkarmış üstad,

Çıngırakların uğultusu içimde , İzmir'i dinliyorum... Gözlerim kapalı....

Ne kadar büyüleyici... Rahmetli Cem Baba'yı anıyorum bu yazı ile... Eyvallah Cem Baba!...

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa