10 Temmuz 2009 Cuma

Astronot olmak

Olmak yada olmamak her şey bundan ibaret, ne giriş oldu bee! =) Shakespeare..

http://karikaturlog.files.wordpress.com/2007/04/astronot.jpg
Düşünsenize başka boyutlarda dolaşıyorsunuz, görevin dışında başka bir şey bu... Büyüleyici görüntüler sizi etkiliyor. Mars'a ayak basıyorsunuz. Bir Türk bassa nasıl olurdu acaba?

-Ahmet oğlum mangal yapıyoruz koş!
-Yeni Rakı getiriyim mi? Kaptan...
-Hayy ağzını öpüyüm Ahmet!

Şaka bir yana yeni canlı formları görmek, onlarla iletişime geçmek. Onu geçtim orda olmak bile ayrı heyecan. Kalbim dururdu galiba...

Mars'ta adım adım ilerliyorsunuz bir de karşınıza hiç görmediğiniz bir varlık çıkıyor ( uzaylı ).. Ne yapardınız? Acaba "Merhaba ben dost" mu derdiniz =)

Beni üzen tarafı Türkiye'nin uzayla ilgili bir çalışması olmaması, yada biz bilmiyoruz. ABD'nin Astronot alımları var buradan neler gerekli bakabilirsiniz...

Kötü yanı astronot olmak için ABD vatandaşı olmanız gerek...

Hadi Eyvallah!

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa