13 Temmuz 2009 Pazartesi

Tanrı ve Ben

Öncelikle Tanrıya inandığımı belirterek yazıya başlamak istiyorum. Çünkü bazı kesimin önyargılı davranışlarından korkuyorum.

Tanrı , bizi yarattığını düşündüğümüz ve evrenin tek hakimi olarak bildiğimiz varlıktır. Ne doğurmuştur , Ne doğrulmuştur. Ben hep düşünmüşümdür. Din hocamız ise hep bize şunu söylemiştir;

Düşünmeyin, dinsizleşirsiniz!...



http://4.bp.blogspot.com/_5zGkpf67D6Q/SUVXpabjOHI/AAAAAAAAAA0/1IRAov4sGyg/s320/fdirgodc2ic.jpg


Bizden ne bekliyorlar körü körüne , bilmediğimiz bir inanca bağlı olmamızı mı? Tıpki OrtaÇağ Avrupasında ki gibi... Kitapların yakıldığı o dönemler gibi.

Bana her şey çok mantıksızca geliyor. Bilmediğim , onu düşünmediğim bir varlığa nasıl inanıyım!...
Siz hiç kendinize şunu sordunuz mu ?

Tanrı doğurmamış ve doğrulmamış. Peki o nasıl ortaya çıkmış? Bunu kendinize hiç sordunuz mu? Ben bu soruyu hep sorar oldum.

Düşünmeyi seviyorsam ve hep düşünüyorsam ben dinsizmiyim? Çünkü bize düşünmeyin diyorlar. Ben karşı geliyorum, kurallaşmış şeyleri yıkıyorum, tıpkı Peygamberimiz gibi...

Peki bunu sordunuz mu kendinize?

İncil, Tevrat'ın bugüne kadar hep değiştirildiğini söylerler bizlere. Peki Kuran-ı Kerim değiştirilmemişmi dir hiç? Bunu nerden biliyorlar da söylüyorlar bize. OrtaÇağ Avrupasında ki
çıkarcı din adamları yok mu günümüzde. Size soruyorum yok mu?

Allah ile aldatan başbakan bile varsa soruyorum size ne yapmalı? İnsanların inançlarıyla oynanıyorsa ne yapmalı? Soruyorum size!...


http://www.haber10.com/images/library/1553.jpg

Düşüncülerim beynimden taşıp akmak istiyor!. Şimdi ne yapacağım? susacakmıyım?

Ben Tanrıya inanıyorum ve Peygamberlerine de. Sadece yarattığı dinlere kızgınlığım...

Hadi eyvallah!... Sağlıcakla kalın kadim dostlarım!...

Etiketler: , , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa