13 Temmuz 2009 Pazartesi

Uzun yazılardan korkmaya başladım

Artık okuyamıyorum. Gözüm almıyor o kadar uzun yazıyı. Ya bir paragrafını okuyup konusunun ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ya da sayfayı direk kapıyorum. Son zamanlarda başladı bu korku. Önceden 5 sayfalık yazıyı bile okurdum ama şimdi yazıyı okumaya başlıyıpta kendimi kaybetmekten korkuyorum.

http://img2.blogcu.com/images/b/e/n/benikalbindeara/harold20lloyd.gif

Zaman , zaman , zaman!
Her şeyin nedeni bu kavram olsa gerek. Bir kaç dakika mı feda edemiyorum bilgi dolu yazılara...
Çok şey kaybediyorum!... Zaman kaybetceğime.

Hiç size de oldumu sevgili blogcular? Okuyamamazlık , endişe...

Belkide tüm yazıyı okuyup bu yazının benim için bir şey ifade etmeyeceğinden korktuğum içindir. Korkuyorum, okuyamamaktan...

Bloxoo'da ilk takıldığım günler bir yazıya 70 yanıt verilmişse bile yorumları ve yazıyı okurdum. Ama şimdi 15 yanıt görsemde yazıya tıklayamıyorum. Kendimi böyle avutuyorum;
" Artık çok geç "...

http://img48.imageshack.us/img48/6546/gectmwr3.jpg

Ne yapacağımı bilmiyorum. Belki bir çok insan gibi korkularımın üzerine gitmeliyim. Bu korkuyu yenmeliyim.

Korku hastalıktır. Hastalıktan kurtulmalıyım!...

Hadi eyvallah!, sağlıcakla kalın kadim dostlarım...

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa