15 Temmuz 2009 Çarşamba

Evde patlıyacam

Tatile gitmek istiyorum!
Sabahlara kadar içmek istiyorum!
Nerde uyancağımı dert etmeden!
Ortalığı toparlama derdine düşmeden!
Hayatımı yaşamak istiyorum!


Şu sıcak günlerde eve kapanmaktan bıktım, arada sinemaya gitmekle olmuyor. Tamam arkadaşlarlarımla takılıyorum ama şu 1 haftadır hava bozukluğundan dışarı çıkamaz oldum.
Düşünün bir de İzmir'deyim...

http://2.bp.blogspot.com/_56CR_kYu44E/SJgqswDcKgI/AAAAAAAABgQ/W5VGMkd4KqE/s320/s%C4%B1k%C4%B1nt%C4%B1.jpg

Denize gidemiyorum!
Eğlenemiyorum!
İçemiyorum!
Patlıyacağımmm !

Her gece aynı kanepede uyuya kalmak istemiyorum!
Bilgisayarın başına zaman öldürmek istemiyorum!
Gezmek dolaşmak istiyorum!
Sabahlara kadar içmek istiyorum!...

Sıkıldım,patlıyacam!...

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa