19 Temmuz 2009 Pazar

Deniz işi yatar, AquaCity

Deniz işi yatar, ne kadar çok hava atmıştım halbuki... Şaka yapıyorum... Deniz derken, bildiğiniz kaydıraklı , havuzlu bir yere gidiyoruz. AquaCity!... Kuşadasına mı gitsek , Balçova'ya mı derken?
Balçova!...

http://i7.tinypic.com/82athjk.jpg
İşte gideceğim yer; Balçova - AquaCity =)

Hem bilindik , hem de mesafe az... Denk getirirsen otobüsle 1 vesait =)
Okullar kapanmadan önce gitmiştim ilk defa AuqaCity'e arkadaşlarla... Şimdi tekrardan.
Off! O kaydıraklar neydi öle... Allah'tan adrenalin hastasıyımda kayabildim. 50 metreden aşşağıya vın!... İzmir'li ler bilir Balçovada ki akvaryum tarzındaki kaydırağı... Bir tek ona binmedim geçen gittiğimde , sonra da gece uyuyamadım niye binmedim diye!... Ondan her şeyi deniyeceksin arkadaş!...

AquaCity'e giderken tek inancım,

(G)üven , (Ö)zveri , (T)ecrübe , Yani GÖT ! =)

Allah'tan bir öncekinde bunların hepsini kazandım =))

Bekle bizi AquaCity biz geliyoruz!...

Hıı, bir de yemek sorunu var. Yemeği orda yedik diyelim , bira alacak para çıkacak mı o da var :/
Ulan kapitalist dünya!... Bir menü alıyoruz ;

Patates
Hamburger
Kola - Orta boy

Patatesi o kadar az koyuyolar ki nasıl bittiğini anlamıyorsun... Hamburger desen içine maruldan başka bir şey koymuyorlar... Kola desen yarısı buz , sıcağın etkisiyle yarısı su...

Ne anladık? Neyse buna 10 tl bayıldık, giriş zaten 20 tl ( halk günü değilse ) , Bone aldık diyelim 5 tl , Eee hanicik bira parası?

1 bira 8 tl mi ne :O yuhh! eee napalım ? Çantaya sokup , saklasak desek görevli hemen çakıyor!...
Çantanın içinde bir şey bulacağım diye nasıl zevkten dört köşe oluyor!...

Her şeyden öte bizi güzel bir gün bekliyor!...

Etiketler: , , , ,

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

güzel yorum.ekleyecek başka birşey yok kardeşim :))

16 Haziran 2010 02:43  
Anonymous Adsız dedi ki...

dün burdaydım karika vakit gecirdim her hafta gidicem burayı yapan kişiyitebrik ederim:)

5 Ağustos 2010 06:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

Temmuz ayında gitmiştim.Hakikaten çok eğlenceliydi.Ama gerçekten orda yemekler çok aşırı pahalı.Gitmeyen herkeze öneririm.Süper bi mekan.Bide bizim gittiğimizde Soca Boy da gelmişti.Çok eğlenmiştik. =)

13 Ağustos 2010 06:43  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa