17 Temmuz 2009 Cuma

Kitap okumak

Kitap , kitap , kitap!...
Ne zamandır okumuyorum...
Sıcaktan olsa gerek. Başladığım kitabı haftalardır elime almıyorum. Ne hevesle almıştım halbuki...


http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/307906/2/istockphoto_307906_boy_reading_a_book.jpg

38 derece sıcağın altında, yayın evinden çıktığım gibi okumuştum ilk sayfalarını...
Şimdi ise elime almaz oldum...
Tam satıra başlarken annemin erik suyu getirmesi beni mutlu etti =) Teşekkürler anne!...
Tatil olmadan önce dersteyken bile kitap okurdum. Hocaları dinlemezdim. Aslında ben dersi dinlemem. Bir köşeye çekilir yatarım. Hocalar da bir şey demezdi... =) Saygısızlık olarak bile kabul etmiyorlardı bu davranışlarımı... Onlarda anlamıştı benim farklı olduğumu... Belki "Bu çocuk salak" diye yorumluyorlardı... Haklıydılar. Ders başlayınca en arkaya geçip , 2 sırayı birleştirir, üstüne de ne kadar ceket varsa serer uyurdum. Düşünün yatak gibi. Ve hiç bir hoca bir şey demezdi kolay kolay!... Dedim ya farklıydım... Uyumadığım vakitler kitap alıyordum elime. Fantastik kurgu ve ortaçağı ele almış konulu kitapları çok beğenirim... He bir de felsefe ile ilgili konularıda severim... Tarih ile ilgili her şey...

Siz siz olun sıcağı bahane edip kitap okumayı bırakmayın... Şimdi tekrardan almayı düşünüyorum elime kitabımı... Büyük bir iştahla... =)

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa