19 Temmuz 2009 Pazar

Facebook'ta ki acayip tipler

http://haber.deuforum.com/resim/facebook.jpg

Acayip hayvanlara benziyorsun!...
Bugün Miraç Kandili, herkesin kandili mübarek olsun...
Neyse gelelim mevzu bahise , adamın teki paylaştığım videoya yorum yapmış.
Videonun ismi " Rakı Duası " google da araştırın bulursunuz belkim... Adam yazmış ;
"Bugün kandil felan bunları nasıl yayınlıyorsun felan"... Sesimi çıkarmadım yorumunu sildim.
Sonra Duman'ın Rock'n Coke'da söylediği "Bu Akşam" şarkısını paylaşmışlar, bende paylaştım. Yine aynı beyfendi;

"Daha demin ayetlerle , şimdi içki" felan... "Bunları kim dinliyor merak ediyorum" yazıyor... Ya abicim( benden büyük ) Allah aşkına sen süpriz yumurtamısın? Ulan bu tiplerin beni bulacağını hiç sanmazdım. Yine saygıda kusur etmeden yorumunu sildim. Ayretten arkadaş listemden de sildim...
Hayır bu toplum nereye gidiyor anlamıyorum, İran mı olmak istiyorsunuz? Nereye gidiyoruz anlamıyorum!...

Hayır bu yaptıklarım günahsa bunu yargılayacak sen değilsin ki? Günah olduğunuda sanmıyorum!... Duman'ın şarkısını paylaşmak günah mı?
He içkiye gelince, içki içmek günah değildir ki, taşkınlık yapmak günahtır. Sen 1 duble rakıyla kafayı bulur oraya buraya satışırsın. Ben iki 70 lik deviririm, adam gibi de evime giderim.
Sonuç ; İçmek günah değil , taşkınlık yapmak günah...

Bu adamın benim arkadaşlık listemde yer almasıda ayrı bir mevzu bahis...
Sözlerim birisini inciltiyse affola, sağlıcakla kalın!...
Hadi Eyvallah!...

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa