27 Temmuz 2009 Pazartesi

Bıktım annemin bu tavırlarından

Ulan ben kesin yetimim,evlatlığım ya!... Babam sandığım kişi Şırnak'ta şark görevi yaparken hep seni cami avlusundan aldık derlerdi inanmazdım. Bu ne ya!... Ulan hep 2.evladım. Abime yapılanlar bana niye yapılmıyor. Abimi hep es geçiyorlar , bana "BANG , BANG!"... Hayır, bir olur iki olur ama artık gebercem ya. Verem olup uçacam öbür tarafa o olacak. Ne yapsam hata, abim aynısını yapar ona bir şey denmez bana sabıkalı damgası... Sıkıldım, intiharın eşiğindeyim. Şu ÖSS'yi bir kazanıyım, direk gidiyorum zaten. İzmir dışı her yer de okuyabilirim. " 1 senen kaldı,dayan Zeus! "
kendimi oyalıyorum. Sabır taşı değilim ki ulan ben!... Bugün de tutturmuş seni babana söyliyecem, söyle!... Gebertsin, öldürsün , dayak atsın, kulaklarımdan tavana assın!... Harbiden yapsın ulan!.Bıktım yahu!... Bu ne ya kurbanlık koyunmuyum herkes bana dalıyor. Etrafa söveceğime bu satırlara kinimi döküyorum...

http://img74.imageshack.us/img74/6893/16d661e2765c8cb2ss2.jpg
Hadi eyvallah,sağlıcakla kalın!...

Etiketler: , , , , ,

1 Yorum:

Blogger Zeus Amenos dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

27 Temmuz 2009 08:45  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa