28 Temmuz 2009 Salı

Prison Break saplantım sona erdi

prison-break-season-4.jpg image by Aznrac3r415
Ne hevesti o, arkadaşımdan 4 sezonuda alıp deliler gibi izliyordum, 8 bölümü arda arda... Taaa ki o bölüme gelene kadar. 2.sezon 1.partide ki altyazı sorunu beni deliye döndürdümüştü. 1.bölümden başladı altyazı sorunu, ilerden gidiyordu altyazılar... 7.bölüme kadar idare ettim ama Mert adlı şahıs nasıl çevirdiyse beni verem etti. Sonunda bıkmıştım, hava sıcaktı. Blogumu boşlamıştım. 1 hafta hiç izlemedim. Arkadaşlar izlemeye başladı bu sefer. Aynı sıkıntıdan onlarda dert yandı. Dostlarımdan biri çıkıp gelene kadar her şeyi unutmuşum ona dair =) Bana gelip 8.bölümden sonra altyazı düzeliyor diyince başımdan kaynar sular döküldü sandım. Ulan ben 7.bölüme kadar sabrettim, izledim. Sen gel 8.bölümde düzel. Ulan sabır taşı değiliz ki :/ Neyse artık bıraktım zaten izlemeyi... Ne kadar sevsemde. Zaten önümde az süre kaldı, dersane başlıyacak. Şu kısıtlı zamanıda dizi izleyerek geçiremem, hem de gavur dizisi =) Tatile gitmem lazım, şuan şu yazıyı yazarken Supernatural aklıma geldi. Acaba tüm sezonlarını indirip izlesem mi ? O da ayrı macera, izleyenleriniz vardır. Korku/drama tadında. Her gece TNT'de 01:30'da... Neyse bu kadar yeter, sağlıcakla kalın...

http://www.vidiot.com/Supernatural/images/Supernatural_Generic-08-01_Ad.png

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa