28 Temmuz 2009 Salı

Örümcek ısırdı , ya da ben öyle sanıyorum

Gecenin 2 si ben su içmek için mutfağa gidiyorum. Neyse aldım suyu , çok az olduğu için damacanadan birazda üzerine doldurdum, doldururken "AYI" gibi bir örümcek. Gerçi kafası küçük, ayakları büyük ama zıplayıp hoplayıp kolbastı oynuyordu. Kıyamadım, aldım peçeteyi ayaklarından yakaladım. Abime diyorum aç şu balkonu örümcek var, uyuşuk yarım saatte de olsa açabildi. Tam o sırada elime dokunduğunu hissettim. Onun verdiği etkiyle(korkuyla :P) attım yere. Sonra tekrar yakaladım. En sonunda da 30 metre yükseklikten balıklama aşağıya atladı, kendisi...

http://fotoanaliz.hurriyet.com.tr/LiveImages%5CYeniFotoAnaliz%5CYery%C3%BCz%C3%BCn%C3%BCn%20%27en%27%20inan%C4%B1lmaz%20canl%C4%B1lar%C4%B1%5Ch%C4%B1zl%C4%B1%20%C3%B6r%C3%BCmcek.jpg

Sonra geldim PC nin başına, hatta Bloxoo'da takılıyordum. Elimde bir acı hissettim. Ulan ucunda bir şey var, ayak gibi çıkardım, kanadı. ufacıcık!... Abime gittim , abi dedim ısırıldık galiba. Yok o yapmamıştır, çizdirmişsin. Ulan hani dokunmuştu, atmıştım elimden peçeteyi? hatırlamıyormusun. Yok çizdirmişsin der hala, çarpcam ağzına iki tane. Neyse kolanya aldım döktüm yaranın üzerine, TV izlemeye başladım. Bir yandan düşünüyorum " Ulan ya Örümcek Adam olursam, YUPPİ " , arada narkozun (:P) verdiği etkiyle bileğimden ağ atmaya çalışıyorum =))) Off!, ne geceydi...
http://img256.imageshack.us/img256/1917/trustmebynebezialca3.jpg
Bu resmi koydum çünkü; Örümcek Adam olunca Mary Ceyn'le ben öpüşcem :P

Sonunda uyumaya karar verdim. Supernatural'i izledikten sonra(gene müthişti)...

Şuana kadar bişi olmadı, bugün ölmezsem ya da Örümcek Adam'a dönüşsem bir daha hiç bir zaman dönüşemem =)
Hadi eyvallah,sağlıcakla kalın...

Etiketler: , , ,

3 Yorum:

Anonymous ugur dedi ki...

güzel ya walla benim de hep hayalim spider man olmak ama zor işte ne yaparsın

1 Mayıs 2010 05:47  
Anonymous Adsız dedi ki...

ö. adam adam olman için normal bir örümcek seni ısırırsa olamazsın...

4 Haziran 2010 08:08  
Anonymous Adsız dedi ki...

örümcek adam olmak istiyorum ama öyle bir şey olmadığını biliyorum.neyse bu hayel kırıklığıyla kırıklığıyla yaşamak zorundayım

7 Ocak 2011 16:27  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa