1 Ağustos 2009 Cumartesi

Denizden geldim

Sonunda geldim. Yüzdüm , güneşlendim... Kumsalın tadını çıkarttım. Her şey güzeldi , tabi yolda karşılaştığımız turist kafilesinin arkasında ki abazalar(çgh'de onlara ne deniyorsa) olmasa...
Neyse boşverelim o insan dışı varlıkları.Gittiğim yer Seferihisar'dı. He, şurdan şunu duyuralım; Seferihisar'a deniz için gidecek arkadaşlara dikkat, su çok soğuk, insan dışı soğuk. 5 dk durmaya gelmiyor, (O) dahil her yerini hissetmiyorsun. Nalet olası su soğumuyorda, akşam soğur dedik, yok arkadaş, değişme yok!...

http://img501.imageshack.us/img501/3230/sigacikel1.jpg

Her zaman ki gibi gene içtim, nalet olsun!. Biraların arkası gelmedi. Ama her içişimde gece güzel bitti. Normal de kötü biter ama ne hikmetse artık kendimi kontrol etmeyi öğrendim.

Sonuç ; hiç yoktan iyidir, denize gittik , yandık.

Hadi eyvallah, sağlıcakla kalın...

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa