2 Ağustos 2009 Pazar

Rüyamda gördüm seni, umarım bu son olur

Rüyamda gördüm onu gene. Lanet olsun, her güne böyle başlamaktan bıktım. Onu düşünerek , onun verdiği acıyı tadarak. Şah damarıma bir çizik atıp ölüme koşa koşa gitmek istiyorum. Gördüm onu ne diyebilirim ki, gel diyordu bana. Öyle içtenlikle bakıyordu ki... O kadar doğaldı ki...
Bir üniversitenin bahçesinde gibiydik. Bir ağacın dibinde oturuyordu, basın bizi çekiyordu. Ne acayıpti. Ama çok doğaldı... Bir ona bakıyordum , bir önümde ki basın mehsuplarına. O kadar mı meşhurdu aşkımız, kalmadı mı "Leyla ile Mecnun"un gölgesinde... Defalarca baktım usta ona, o kadar mı güzel olunabilir. O kadar mı masum olunabilir... Çaresizce gel diyordu bana, yada bu masumluğun altında şeytani bir eylem var. Yine mi av benim, yine mi avcı sensin. Yine mi kalbimi yerinden sökeceksin. Ağrıyan belimin verdiği acıyla bu satırları yazmaya çalışırken sen hala o sübyancıyla mı birliktesin. Seni sevdiğim her güne lanet olsun!
http://img.webme.com/pic/g/gizliilimler/aliseriati_insan.jpg
Bırak bu son olsun , kurtulmak istiyorum senden. Çıkma karşıma , rüyalarımda da olsa...

Aşk içinde acı barındıran bir oyundur, diyorum hep...

Umarım bu son olur...

Hadi eyvallah,sağlıcakla kalın...

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa