12 Haziran 2009 Cuma

Uyanık Bar

128k.jpg
Dün gece 12 sularında tanıştım onla. Demişler zaten uykusuzluk sorunu çekenler için birebir talkshow diye...
Ben öyle BeyazShow , Disko Kralı felan izlemem. Samimi gelmezler çünkü... Ama bu talkshowun sunucusu olan Serhat Kılıç nasıl bir adamsa koltuğa seni bağlıyıp gülme krizlerine sokuyor. Mimikleri insanı öldürüyor tam anlamıyla :)

Talkshow da öle kameramanlar yok... Gizli kameralar ile yayın yapılıyor. Ve herşeye rağmen CANLI yayın...

Dün konukları Engin Altan Düzyatan ve Şenay Akay'dı... Bir ara Şenay Akay'ın Serhat Kılıç'ı gerçekten döveceğine sansamda , bununda talkshowun bir parçası olduğunu düşünüyorum.
Hele dün ki dövme muhabbetleri komediydi :)

" O doktor ona bir şey olmaz " hala gülüyorum :)

Ben ne kadar size anlatsam izlemenin verdiği tadı veremiyecek. O yüzden her Perşembe Saat 23:00 da Fox TV yi açıp koltuğunuza kurulun :)

Etiketler: , , ,

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

evet yaa nadir tiplemesi de süperdi her hafta olcakmı acaba????çok güldüükkk

13 Haziran 2009 06:45  
Blogger Zeus Amenos dedi ki...

Evet her hafta olacak. Perşembe geceleri saat 11:00 de FoxTV den vazgeçmezseniz her bölümünü izleyebilirsiniz =)

7 Temmuz 2009 04:59  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa