12 Haziran 2009 Cuma

Kavgacı Forum Bloxoo

3 gün önce üyelik işlemlerini bitirebildiğim Bloxoo'da gördüklerim beni çok üzüyor. Forumda şuan sayısını aklımda tutamadığım kadar başlık açılmış ve büyük olasılıkla bu başlıkların çoğunda tartışma yaşanmış. Bunlar kişisel mi yoksa sadece nesnel eleştiriler mi bilemiyorum. Ama tek bildiğim şey bunların beni üzdüğü ve benim gibi düşününen bir çok arkadaşımı da üzdüğü...

Yanlış anlamayın Bloxoo'yu karalamıyorum. Tam aksine çok seviyorum. Zaten bir de merak ettiğim şey var. Bloxoo'da admin denilen görevliler olmuyor mu ? Yani ben yeni katılmama rağmen , eski olsun yeni olsun bir çok başlıkta tartışma yaşanmış ve buna kimse engel olmamış. Hala da devam ediyor. Bir de tartışmalardan olacak ki gruplaşmalar olmuş. Siz siz olun fazla tartışmaya girmeyin. Bazen hattinizi bildirecek çok iyi laf sokan insanlar var. Bir marifetmiş gibi...

Benim gibi düşünen arkadaşlara tek söyliyeceğim şey var; Tartışma olmuş başlıklara siz siz olun sakın cevap yazmayın :)

Kötü olan şeye mizahi olarak yaklaşırsak ;

http://1.bp.blogspot.com/_ZQnp7sfqIJc/SE0u9KIxWrI/AAAAAAAAAOU/_svZ6TTBF_g/s400/dfjja9+x.jpg

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa