12 Haziran 2009 Cuma

Yavaş Yavaş Obezliğe

Bundan tam hatırlamıyorum 3 ve ya 4 ay önce başladı bu serüven... Arkadaşlarımın "çok zayıfsın biraz kilo al olum " ve ya " kilo alda vücut yap olum " demeleri beni bir hayvana dönüştürdü. 57 kilo iken şu bilmem kaç ayda ( 3 ve ya 4 ) 6 kilo alıp , 63 kilo oldum. Yemek yerken kendimden geçmem ve yemeği mi 1 ve ya 2 dk bitirmem. Aynı bir Çita'nın avını yakalayıp , anında bitirmesi gibi. 57 kilo iken ne güzel şınav , mekik çekiyordum. Spor niyetli... Ama şimdi kilo alacağım diye onuda bıraktım. Vücudum da salkım salkım yağ denilen şeylerden oluşmaya başladı galiba. Kendime şu sıralar şunu diyorum ; " Ha gayret ! 3 , 4 kilo daha alıp , öyle ağırlık çalışacaksın "... Korktuğum şey bunları yaparken , fazla abartıp obez olmam. Olmam yaaa! dimi? Olmam tabi canım... Ama obezliğe yol açan tuzu ve şekeri çok azalttım bu arada. Ah ulan ! Ah ! abartmayız inşallah... Neyse sizi de baydım :(

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa