8 Haziran 2009 Pazartesi

Hürriyeti aldım ama sen yoktun Büyük Üstad " Yılmaz Özdil "

http://www.yaziisleri.com/images/2009_03_10/basbakan-istedi-yilmaz-ozdil-yazdi-2009-03-10_xl.jpg

Sabah erkenden gazetemi aldım ve geldim. Gözlerim büyük üstad " Yılmaz Özdil " i arıyor ama bir türlü bulamıyor. Gözler 1 aşağı 1 yukarı , sayfaları yavaş yavaş geçtim. Hatta baktığım sayfaya bir daha baktım ama yok. Hemen yanımdaki açık bilgisayarın firefox sayfasına "www.hurriyet.com/yazarlar " yazdım. Gözler Yılmaz Abi yi arıyor ama yok. Ne oldu şimcik. Bir şey anlamadım. Üstadım nerde ? Yaz tatiline mi çıktı ? Google yazdım " Yılmaz Özdil " çıkan sonuçlarda üstadın yokluğuyla ilgili bir haber yok. Şimdi meraklı gözlerle hurriyet arşivlerindeki yazılarına bakıyorum... Nerdesin be abi?

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa