6 Temmuz 2009 Pazartesi

Güncem Ağlıyor , Yazamıyorum !

Yazamıyorum , Yazamıyorum , Yazamıyorum ulan !
Sıcaktan mı olsa gerek ? Yoksa yazcak bişiler mi bulamıyorum anlamıyorum... Saat olmuş 01:30, yarın saat 9 da kurs var. Erken kalk , dinç ol , dersi iyi dinle ! Hayatım bu üç şeyden ibaret bu aralar... ÖSS'nin verdiği stresten olsa... Daha erken ama biz şimdiden kasmaya başladık kendimizi. Boşverelim biz ÖSS yi MÖSS yi...

Ne olacak gari bu hükümetin hali ? Rahmetli Cem Karaca aklıma geldi şu lafı söyleyince... Ne adamdı be Cem BABA ! zaten böyle yegane kişiler hep ölündükten sonra hafızalarda kalır...
80'lerin divası Micheal Jackson gibi... Çocuk Tacizcisi , daha bir sürü falafisodan haber çıksada iyi adamdı, rahmetli. Belki yaşıyordur ne biliyorsun ? Hayaletide gözüktü dimi onun ? Vay!, canına yaa!... Neyse gece gece hayalet meyalet =D 3,5 yusuf yusuf!

Bu kadar yetermi sevgili günce? Valla patlıyacam... Kafamda horon tepiyor lazlar, yarın erken kalkcam hem...

Hadi Eyvallah!

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa