2 Ağustos 2009 Pazar

Soysuzlar Çetesi

Bu yazıyı niye önceden yazmadım diye kendime "lanet olsun" içerikli şeyler sıralıyorum. Laf salatası yapmadan önce şunu söyliyebilirim ki; kişisel blog yazmaya başladığımdan beri pek film tanıtmamıştım ama böyle filmler hayatımda rol oynadığı için yazma gereği duyuyorum.

1280x1024

Film izlemeyi çok seven biri olarak şunu belirtmek isterim. Arşivime yeni katılacak film geliyor. "Soysuzlar Çetesi" , yönetmen Tarantino, uvvv! Tarantino ismini duyduğunda bile filmin güzel olduğunu anlıyorsun. Tarantino'yu Kill Bill serisinden hatıralayabiliriz. Filmde Brad Pit, Simon Pegg , Samuel L.Jackson , Diana Kruger ve daha bir çok ünlü isim oynuyor. En önemlisi tabi adamım Simon Pegg...

Filmin konusu 2.dünya savaşında ki Nazi Almanya'sı , Fransa'yı işgal etmiştir. Bu dönemler Avrupa'nın başka bir köşesinde bulunan Teğmen Aldo Raine ( Brad Pitt) , Yahudilerden oluşan bir grup kurmuştur. Bu grubu , nazilere karşı misilleme yapmak için kurmuştur. Düşmanları yani naziler bunları "Piçler" olarak tanımlıyorlardır, bu yakıştırmayı seçiyorlardı. Bu arada Alman sinema oyuncusu Bridget Von Hammersmark(Diana Kreger)'u unutmayalım. Kendisi aynı zamanda bir ajandır. Yahudilerden oluşmuş çeteyle, yani "Soysuzlar Çetesi" ile ortak iş yapacaktır. Paris'te, tüm nazi komutanları ve meşhur Adolf Hitler'in de bulunacağı bir sinema salonunda kendi kaderlerini yazacaklar.



Film 21 Ağustos 2009 da vizyona girecek.


Fragman;

Etiketler: , , , ,

1 Yorum:

Blogger Navio.XII dedi ki...

:D aynen sana katiliyorum duygularima Tercuman oldun arkadaşim

20 Ekim 2009 09:55  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa